27.02.2023

Vil du ha din merkevare synlig under festivalsommeren?

Sommeren er festivalhøytid, og hundretusener av mennesker vil samle seg for å nyte musikk, mat og kultur. En perfekt arena for å fremme din merkevare for en stor og engasjert målgruppe. 

Rapporten til «Event Marketer» sier at forbrukerne har 85% større kjøpelyst til et produkt etter at man har deltatt på en festival eller opplevelse, og 91% av forbrukerne har fler positive følelser for merkevaren etter deltakelsen.

Concept Communication har lang erfaring med å iscenesette merkevarer i livemarkedet, og besitter stor kompetanse på sponsorstrategi, målgruppeinnsikt, og hvordan vi skal agere mot de ulike målgruppene.

Vårt team av eksperter har en helhetlig tilnærming til kommunikasjonsløsninger. Fra konsept både digitalt og fysisk, design og produksjon til logistikk og installasjon, og vil sy alt sammen i en helhetlig kommunikasjonskampanje. Denne skal synliggjøre merkevaren gjennom fysisk interaksjon, opplevelser og digital kommunikasjon på tvers av flere plattformer.

Vi utarbeider effektive løsninger, aktiviteter og konkurranser, for å få publikum til å engasjere seg med merkevaren din. Vi liker å kalle oss spesialister på å skape interaksjon og opplevelser som blir husket og delt.

Ved å kombinere engasjerende løsninger på fysiske arenaer med digital kommunikasjon oppnår vi et sterkere møte mellom merkevare og forbruker. Vi vil gi deg alt du trenger for å skape en opplevelse som vil forbli i publikums minne lenge etter festivalen er over.

Fredrik Hagelund

Ta kontakt med Fredrik

Fredrik Hagelund

Leder Marketing/rådgiver

Med over 11 års erfaring innen kommersielle festivaler og samarbeid både nasjonalt og internasjonalt, har Fredrik opparbeidet seg verdifull innsikt fra ulike perspektiver. Han har representert noen av Norges største musikkfestivaler og har også jobbet som representant for flere merkevarer i Concept Communication de siste årene. Dette gir ham en helhetlig forståelse av bransjen og gjør ham i stand til å skape verdifulle partnerskap og samarbeid mellom festivaler og merkevarer.