Nytt tilskudd til Concept Communications skal gi økt digital kompetanse
Concept Communication gjorde nylig to nye ansettelser til sin markedsavdeling og har nå gjort en tredje, med mål om å styrke selskapets digitale kompetanse. Camilla Haukås Skjeseth har blitt ansatt som Digital Markedsansvarlig, og vil ha ansvar for å utvikle og gjennomføre selskapets digitale markedsstrategi, samt gi en bredere leveranse til kundene.
– Jeg er veldig klar for nye utfordringer og føler meg heldig som har fått muligheten til å jobbe i et så spennende byrå. Her tror jeg virkelig at jeg vil få bruke min kreativitet og digitale kompetanse til det fulle, sier Camilla Haukås Skjeseth.
Camilla kommer nå fra en stilling som digital markedsfører hos DFDS, hvor hun blant annet har har bidratt med å løfte deres sosiale medie kanaler og innført strategisk arbeid med influencer markedsføring. Tidligere har hun vært markedsansvarlig for reiselivsbedriften Svinøya Rorbuer i Lofoten.
– Vi er veldig fornøyd med å ha fått Camilla med på laget vårt. Hun har en bred kompetanse innen digital markedsføring, og vil være en viktig ressurs for oss i vår satsning videre, sier Fredrik Hagelund, leder for marketing i Concept Communication.
Concept Communication spesialiserer seg på iscenesettelse av merkevarer gjennom fysisk interaksjon, opplevelser og digital kommunikasjon på tvers av flere plattformer. Med Camillas ansettelse ønsker selskapet å styrke sin posisjon som en komplett leverandør av markedsføringstjenester.
Concept Communication ønsker Camilla velkommen til teamet!