Stokke

I 2022 ble Stokke Tripp Trapp 50 år

Tripp Trapp stolen ble designet av den kjente designeren Peter Opsvik, og vi fikk i oppdrag av Stokke å lage et event som feiret stolen sitt 50 års jubileum.

Vi valgte sammen med Stokke å lage et eksklusivt lukket pressearrangement i Oslo, og invitere internasjonal og nasjonal presse til «The scandinavian way of living». Vårt mål var å lage et digitalt og fysisk innhold for å skape en minnerik opplevelse for journalister og ta de gjennom hele tripp trapp historien til Stokke og designer Opsvik.

Vi inviterte bla til Peter Opsvik sitt historiske atelier hvor vi gjorde om deler av det for å hedre «Tripp Trapp» og dens historie. Helt fra tegnebrettet i 1972 og frem til jubileumsstolen som ble produsert opp i et begrenset opplag i forbindelse med 50 års jubileet. Journalistene fikk også en presentasjon av hele reisen, og fikk møte Peter Opsvik selv. Det var også muligheter å gjøre egne ekslusive intervjuer med Peter Opsvik, men også med Helene og Jacob fra Stokke(CMO og CEO i Stokke international. Senere på kvelden bar det til Scandinavian living på den fasjonable Ekeberg restauranten, her var det mer fokus på hele bredden til Stokke, men Tripp Trapp stolen var fortsatt i fokus. Alle ble fraktet i miljøvennlige el-biler og båter fra a-å, med blant annet el-båter i Oslofjorden fra Kruser. Resultatet var oppmøte av over 30 internasjonale journalister som kom til Oslo. Blant annet fra Oprah Magazine, Daily Mail og bo bedre.

Concept_stokke_03