Mitt SporFra start-up utfordringer til helhetlig vekstpartnerIntroduksjon Mitt Spor, et relativt ungt selskap under Telenor, er utvikleren bak en GPS-sporer og aktivitetsmåler spesialdesignet for hunder. Som et typisk start-up-prosjekt var Mitt Spor under press for å...
Kategori
Merkevarestrategi
Kategori
Merkevarestrategi
Goldsource
GoldsourceFra tekniske utfordringer til performance partnerIntroduksjon Goldsource hadde et ønske om å styrke sin synlighet på nett og skape en mer sammenhengende tilstedeværelse både digitalt og fysisk. Etter å ha nylig investert i en ny nettside og nettbutikk,...
Digiflow
DigiflowFra venstrehåndsarbeid til eksternt marketing-teamIntroduksjon I en hektisk IT-hverdag med kjerneoppgaver som utvikling, teknisk support og leveranse til SMB-markedet, var markedsføring og merkevarebygging ofte nedprioritert hos Digiflow. Med begrensede...