Concept
Communication

Marketing

arrow_white

Vi jobber med iscenesettelse av merkevarer gjennom digital kommunikasjon, opplevelser og fysisk interaksjon.

Arbeider

Marketing

Basert på over 30 års erfaring med iscenesettelse av merkevarer så vet vi hva som skal til for å begeistre ulike målgrupper.

Vi brenner for å løse kommunikasjonsutfordringer gjennom interaktive løsninger og fysiske arenaer. Ved å kombinere disse virkemidlene oppnår vi et sterkere og smartere møte mellom merkevare og forbruker. Vi kaller det iscenesettelse av merkevarer!

Som for eksempel da Honningcentralen skulle øke sin markedsandel og skape mer oppmerksomhet rundt birøktere, da Scandic skulle fortelle historien om Norges mest kreative hotell, eller da Oslo Byfestival skulle øke handelen i sentrum gjennom byliv og aktiviteter.

Da skaper vi gode merkevareopplevelser og forteller historier som engasjerer, blir delt og husket!

Medarbeidere

Martin Ryssdalsnes

Martin Ryssdalsnes

Byråleder og partner

Fredrik Hagelund

Fredrik Hagelund

Partner og leder event/kommunikasjon

Simon Alert Kristensen

Simon Alert Kristensen

Performance Director

Malin Gjerde

Malin Gjerde

Digital Rådgiver

Øystein Nilssen

Øystein Nilssen

Forretningsutvikler

Michael Stark

Michael Stark

COO og partner

Christian August Sandberg

Christian August Sandberg

Prosjektleder

Kaja Vingmark Baumann

Kaja Vingmark Baumann

Prosjektleder

Thomas Orveland

Thomas Orveland

AD/designer

Trude Isaksen

Trude Isaksen

Administrasjonskoordinator

Bjørnar Westbye

Bjørnar Westbye

Kreativ leder

Vibeke Olason

Vibeke Olason

Regnskapssjef